W zakresie realizacji usług przewozowych i kurierskich współpracuje z kilkoma firmami, między innymi:
- DTS Transport
- Pocztex
- InPost
- Raben
- GLS
Zarówno koszt poszczególnych przesyłek, jak i czas ich realizacji to bardzo indywidualne kwestie, na które wpływa wiele zmiennych czynników. Głównymi determinantami wpływającymi na cenę dostawy poszczególnych przesyłek, są jej gabaryty oraz ilość zakupionych przedmiotów wchodzących w skład zamówienia.
Olbrzymia elastyczność widoczna w konstrukcji reguł systematyzujących świadczenie usług kurierskich i przewozowych, uwarunkowała powstanie funkcji "szacowanego kosztu dostawy". Opcja ta jest dostępna na karcie każdego wybranego produktu w sklepie, a wartości tam wyświetlane stanowią wynik obliczeń uwzględniających wszystkie istotne czynniki mogące wpływać na końcową cenę zamówienia. Dane wyświetlane jako "szacowany koszt dostawy" nie mogą być odbierane jako finalna należność za realizację usługi, ponieważ uwzględniają one dostarczenie tylko jednego produktu, na którego karcie akurat jesteśmy.
Ostateczny koszt dostawy widoczny jest dopiero podczas składania zamówienia, kiedy to system uwzględni wszystkie produkty znajdujące się w koszyku.
Umożliwiamy również opcję wniesienia przesyłki do lokalu klienta. Wniesienie (SLF), to opcja polegająca na wykonaniu przez kierowcę rozładunku przesyłki oraz dostarczeniu jej do lokalu Odbiorcy. Masa poszczególnej sztuki towaru (w opakowaniu) stanowiącego przedmiot Przesyłki nie może przekraczać 84 kg, a łączna masa Przesyłki nie może przekraczać 300 kg. W przypadku gdy przesyłka składa się z Palet EUR przed wykonaniem usługi dodatkowej Home Delivery z opcją wniesienia, Odbiorca w obecności kierowcy zobowiązany jest do:
- dokonania sprawdzenia stanu przesyłki
- potwierdzenia odbioru przesyłki
- rozpakowania jej w celu umożliwiania kierowcy wniesienia poszczególnych sztuk towaru do lokalu Odbiorcy.
Usługa wniesienia przesyłki do lokalu jest dodatkowo płatna.
W przypadku kiedy klient ma życzenie, aby osobiście odebrać zakupione produkty, to jest to oczywiście możliwe w naszym magazynie w Warszawie przy ul. Żupniczej 17. Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 a soboty 10:00-14:00. Odbiór osobisty z magazynu własnego jest oczywiście bezpłatny.
Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):
Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.